7.3.20

Христийн магтан дуу “Хүний алхах ёстой замыг Бурхан урьдчилан тогтоосон” (MV)


Христийн магтан дуу “Хүний алхах ёстой замыг Бурхан урьдчилан тогтоосон” (MV)
Биднийг чиглүүлдэг Бурханы зам хэзээ ч дардан байдаггүй.
Бартаа саадаар дүүрэн, тахир муруй зам байдаг.
Зам бартаатай байх тусмаа зүрхэн дэх хайрыг маань
илүү илчилж чадна гэж Тэр бидэнд хэлдэг.
Бидний нэг нь ч тийм замыг нээж чадахгүй.
Бидний нэг нь ч тийм замыг нээж чадахгүй.
Өөрийнхөө туршлагаар би олон замаар алхсан.
Алхсан тэр замууд маань аюул, бартаатай байсан.
Асар их зовж шаналан, заримдаа цөхрөнгөө барсан ч
Бурханы чиглүүлсэн зам энэ гэдэгт би итгэдэг.
Иймээс зовлонгоо тэвчин цааш явсаар л байдаг.
Энэ бол Бурханы тогтоосон зүйл.
Иймээс хэн ч зайлсхийж чадахгүй.
Түүнээс би ямар ч ерөөл хүсдэггүй.
Бурханы хүслийн дагуу, алхах учиртай замаараа алхаж чаддаг байхыг л би хүсдэг.
Би бусадтай адилхан баймааргүй байна,
бусдын явдаг замаар алхмааргүй байна.
Би зориулалтаа гүйцэтгэх замыг сонгож,
эцсийг нь хүртэл алхана.
Хүн хэчнээн зовох ёстойг,
хэр хол явахыг Бурхан урьдчилан тогтоосон,
харин хүмүүс өөр хэнд ч тусалж чадахгүй.
Хүн хэчнээн зовох ёстойг,
хэр хол явахыг Бурхан урьдчилан тогтоосон,
харин хүмүүс өөр хэнд ч тусалж чадахгүй.
Бурхан урьдчилан тогтоосон, харин хүмүүс өөр хэнд ч тусалж чадахгүй.
“Хургыг дагаж шинэ дуу дуулъя” номоос

No comments:

Post a Comment