28.10.18

Бурханы дуу хоолой | “Дуудагдсан нь олон ч сонгогдсон нь цөөхөн” | Уран уншлага


Бурханы дуу хоолой | “Дуудагдсан нь олон ч сонгогдсон нь цөөхөн” | Уран уншлага
Төгс Хүчит Бурхан ингэж хэлсэн: “Би Өөрийн гэртээ Миний үгсийг сонсохыг урьдаас төлөвлөсөн хүмүүсийг дуудаж, Миний үгсийг дагах болон хүсдэг тэднийг Өөрийн сэнтийн өмнө авчирдаг. Миний үгээс урвадаг, Намайг дагахгүй болон удирдуулахгүй болон Намайг ил тодоор эсэргүүцдэг хүмүүсийг цааш нь тавьж эцсийн шийтгэлийг амсуулахаар хүлээлгэдэг. Бүхий л хүмүүс муу нэгний дор ялзран амьдардаг, Намайг дагадаг хүмүүсийн ихэнх нь үнэнийг хүлээдэггүй. Өөрөөр хэлбэл, ихэнх хүмүүс жинхэнэ зүрхээр эсвэл үнэнээр шүтдэггүй, гэвч тэд ялзрал, тэрслүүгээр, хуурамч аргаар Миний итгэлийг олж авахыг оролддог. Ийм учраас‘Дуудагдсан нь олон ч сонгогдсон нь цөөхөн’ гэж Би хэлсэн. Дуудагдсан бүхий л хүмүүс маш ихээр ялзарч нэг эрин үед амьдардаг, гэвч сонгогдсон хүмүүс нь үнэнд итгэж үнэнийг хүлээн зөвшөөрч үнэнийг хэрэгжүүлдэг. Эдгээр хүмүүс нэг бүхэл хэсгийн жижигхэн хэсэг нь ба эдгээр хүмүүсээс Би илүү их алдар хүндийг хүлээн авдаг.”


No comments:

Post a Comment